Videozáznamy z akcí

Víme, že ne vždy je čas se dostavit na akci, která by Vás zajímala. Z toho důvodu, se snažíme přednášky zaznamenávat, a pokud je to možné, jejich záznamy zveřejňujeme na našem webu.

Nezapomeňte však navštívit i stránku akce,
kde mohou být další zajímavé materiály.

Přehrávač ve stránce

Záznamy na našem webu můžete pohodlně sledovat přímo na stránce s využitím našeho HTML 5 nebo Silverlight přehrávače.

Stránka se sama rozhodne, na základě toho, jaké technologie podporuje Váš prohlížeč, který přehrávač použít, abyste záznam mohli sledovat v nejvyšší možné kvalitě.

Stahování záznamů

Víme, že občas chcete sledovat záznamy i v místech, kde není připojení k internetu, což současný přehrávač neumožňuje, proto umožňujeme stahování vybraných záznamů.

Velmi staré záznamy máme historicky uložené ve formátu, který není vhodný pro stahování,
proto je ke stažení nenabízíme.

Moje registrované akce

Pro zobrazení Vašich registrací na akce se prosím přihlašte.

Nejbližší konané akce

MS Fest 2013 Praha: Vývoj her v C# a MonoGame pro iOS a Android

Mute
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Loaded: 0%
Progress: 0%
Stream TypeLIVE
Remaining Time -0:00
 
Playback Rate
1
    Chapters
    • Chapters
    Subtitles
    • subtitles off
    Captions
    • captions off
    Quality
    • LQ
    • 720p
    720p
    The media could not be loaded, either because the server or network failed or because the format is not supported.
    Záznam pro Vás zpracoval a připravil: David Gešvindr

    Stáhnout videozáznam

    Protože víme, že chcete naše přednášky sledovat i v místech bez připojení k internetu, nabízíme Vám tento záznam ke stažení v následujících formátech:
    MonoGame je opensource framework pro tvorbu her a graficky náročných aplikací, navazuje na XNA Framework od Microsoftu. V jazyce C# můžeme jednoduše vytvářet hry nejen pro Windows 8 nebo WP8, ale i pro Android nebo iOS. Ukážeme si čím je každá platforma specifická a jak vyvíjet jednoduše pro všechny zařízení najednou. Bude ukázáno použití v několika hrách a aplikacích. Možná se dostane i na zákulisní příběhy, jak to vlastně bylo s ukončením podpory XNA.
    © 2025 WUG |  Úvod |  O nás |  Přednášející |  Záznamy |  Kontakt